Blog - VivaKi Moldova
18965
page,page-id-18965,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro
IMAGE

Analiza pieței de publicitate din Moldova pentru anul 2016

A devenit deja o tradiție ca în fiecare an, agenția Vivaki să prezinte analiza pieței media din Republica Moldova. În următoarea prezentare veți putea găsi tendințele din industria noastră media pentru cel puțin ultimii 5 ani, dar și primele prognoze din domeniul media pentru anul...

launch-startup-e1391527839104-550x498

Ce este performance – marketing

Multe dintre agențiile care activează în domeniul marketingului și media de o perioadă îndelungată, au auzit de un asemenea termen precum performance – marketing.  Înainte de a trece direct la subiect, am decis să cercetăm domeniul dat și să găsim o definiție cât mai aproape...

текст

Cum să creezi conținut atrăgător

Știați că pe rețelele de socializare un utilizator are nevoie doar de 8 secunde ca să decidă dacă va continua să citească o postare sau nu? În acest articol vă vom împărtăși câteva idei despre cum să creezi content atrăgător, care va fi pe placul…

i191^cimgpsh_orig

Youtube nu mai este terra incognita în Moldova!

Laboratorul digital al Vivaki Moldova și brandurile de Media Vivaki respectiv (Zenith, Starcom și MediaVest), au agreat și lansează măsurarea rezultatelor reale de acoperire (RCH%) pe campaniile video cu targetare pe Moldova în Youtube. Noi vom putea cumula informația despre vârstă, sex, venit și numar…

image tv

Dorel Samoila: Piața de publicitate TV în cădere liberă

Piața de publicitate în Moldova trăiește nu cele mai bune timpuri, dacă e să analizăm evoluția ei din ultimii 2 ani. Chiar dacă luăm în considerație că anul 2016 este unul  “pre electoral” și canalele TV au posibilitatea să-și compenseze o parte din pierderile financiare generate de diminuarea...

programmatic-advertising-moldova

Noi am lansat PROGRAMMATIC

In Iunie Vivaki prin diviziunea sa digital – Digital Lab, a lansat prima campanie programmatic. Aceasta a fost posibil datorita semnarii unui acord cu Double Click de la Google (care este utilizat ca platforma de lansare si planificare campanii programmatic – DSP). 1 500 000...

starcom-moldova-brand-manager

VÂNĂTOAREA DE BRAND-MANAGER

Brand-manager este unul dintre acei specialişti, a cărui activitate este esenţială. El este responsabil de promovarea produselor (atât a celor noi, cât și a celor deja existente) şi de recunoaşterea  companiei însăşi. Totuşi, a găsi un angajat calificat nu este atât de simplu.  Este oare...

carlsberg-mediavest-tender-advertising

Agenția Mediavest a câștigat Media Tenderul organizat de Carlsberg

Agenția media MediaVest, care intră în componența Starcom MediaVest, a câștigat în cadrul tenderului de prestare a serviciilor media, organizat de Carlsberg Group în Moldova. Potrivit condițiilor tenderului, agenția va plasa materialele publicitare ale Carlsberg Group în întreaga rețea de canale media pe parcursul anului...