Youtube nu mai este terra incognita în Moldova! - VivaKi Moldova
24957
single,single-post,postid-24957,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro
i191^cimgpsh_orig

Youtube nu mai este terra incognita în Moldova!

Laboratorul digital al Vivaki Moldova și brandurile de Media Vivaki respectiv (Zenith, Starcom și MediaVest), au agreat și lansează măsurarea rezultatelor reale de acoperire (RCH%) pe campaniile video cu targetare pe Moldova în Youtube.

Noi vom putea cumula informația despre vârstă, sex, venit și numar de oameni reali, ce vor vedea publicitatea video plasată în Youtube.

 

youtube

 

Numărul de oameni și datele demografice, vor fi colectate cu ajutorul pixel auditului Gemius Direct Effect și asta a devenit posibil după agrearea cu echipa Google a adăugării pixel auditului în campaniile video cu targeting pe Moldova, lansate prin intermediul platformei de programatic al Google – Double Click.

 

Cumularea unor astfel de date și setarea pixel auditului în campanii era practic imposibilă până în acest moment, deși exista o posibilitate de măsurare, prin intermediul AdWords, dar cu condiția că bugetul minim pentu campania setată, era de 10 000$. Cu noua posibilitate de la Vivaki, limite de buget pentru campanie nu există.

 

Măsurarea indicatorilor Youtube, reprezintă o oportunitate extraordinară pentru clienții Vivaki în primul rând, luând in considerare schimbările în vizionarea TV-ului și micșorarea potențialului de acoperire (RCH%), în particular pe audiența tânără.

 

Rezultatul unui studiu efectuat de Google, demonstrează eficiența unei astfel de planificări cumulate a campaniilor video:

youtube ru

Sursa: Include datele Nielsen din SUA pentru 2,984 TV campanii în 2015. Analiza a identificat campanii, ce ar fi beneficiat de pe urma combinării aceluași mesaj video plasat concomitent pe Youtube și la TV, menținând bugetul constant, dar obținând un rezultat mult mai bun pe acoperirea obținută la sfârșit de campanie.

Mai multe citiți în articolul din link

Cum poate fi menționat, lansarea campaniilor video combinate pe TV și online, cu posibilitățile și volumele Youtube, și posibilitatea măsurării mai exacte a rezultatelor cumulate, va permite creșterea eficienței unor astfel de campanii, cu o optimizare pozitivă a costurilor respectiv.

 

Toți clienții Vivaki, vor avea acces la datele demografice și de acoperire (RCH%) pe Youtube, deja din luna curentă, dar noi sîntem deschiși oricăror solicitări de la alți advertiseri din Moldova, sau de la colegii de pe piața de publicitate.